Waarom, hoe, wat?



Communicatievraag

Een van de belangrijkste taken van een bureau is te achterhalen wat het werkelijke communicatievraagstuk is. Door exact te weten waar een opdrachtgever staat en waar hij of zij naar toe wil, komen we tot de kern. Alleen dan kunnen we de juiste communicatiemiddelen inschakelen met de juiste tone-of-voice, waardoor doelstellingen gehaald worden. Dat kunnen wij niet alleen. Dat is een spel tussen ons en een opdrachtgever. Vandaar het &-teken. Voor ons het symbool voor de samenwerking met onze klanten.




Waarom, hoe, wat?

Reclame. Men ziet gemiddeld 3.600 reclame-uitingen per dag en die van u moet er nog bij. Dus moet je opvallen. Daar kunnen wij voor zorgen. Maar er is nog iets belangrijkers. Namelijk wat je gaat communiceren. Vaak gaat dat over hoe en wat je doet. Maar zo onderscheidend is dat niet. Daarom vertellen we liever waarom je iets doet. Dat werkt vele malen beter. Dat het werkt, bewijst Apple iedere dag. Ze communiceren niet wàt ze doen, maar waaròm ze het doen. En daarom willen we allemaal een iPhone, iPod of iPad. Terwijl Apple ‘gewoon’ een computerfabrikant is. Leuk he? We vertellen je graag hoe Apple dat doet, en hoe jij dat ook kunt bereiken.