Coolmarklogo

Een ontdekkingstocht

Als officieel importeur van Mitsubishi Heavy Industrie heeft Coolmark lange tijd het monopolie gehad op de import van koelsystemen. Helaas heeft de zogenaamde ‘grijze import’ ervoor gezorgd dat het noodzakelijk is geworden om het onderscheidend vermogen van Coolmark te benadrukken. In een ontdekkingstocht met Coolmark zetten we helder en duidelijk neer wie Coolmark is en hoe het importeurschap van Mitsubishi gecombineerd kan worden in communicatie-uitingen.

De boodschap

Een beurs met een strakke deadline volgde en we ontworpen de panelen in de stand en lieten projecten én de bijbehorende installateur zien waar Coolmark in desbetreffend project mee heeft samengewerkt. Een win-win situatie voor zowel Coolmark als hun klant. In een fris en toegankelijk ontwerp, waarbij duurzaamheid een belangrijke pijler is, laten we het gezicht van Coolmark zien. Op een ware grasmat als ondergrond. In september staan ze paraat op de Installatie Vakbeurs te Hardenberg.

De eerste van vele!

Van schets tot 3D rendering (in samenwerking met hun standbouwers) hebben we dit project als eerste uiting aangepakt in de vernieuwde look & feel. Op dit moment volgen de overige uitingen zoals advertentieseries en brochures en gaan we daarna over tot hele gerichte direct mailings om meer afzet te genereren bij specifieke doelgroepen. Ons devies: verkoop eerst jezelf, dan volgen de airco’s vanzelf.