Hoofdbeeld degens

Een concept voor een nieuw concept

In eigen beheer heeft Degens een nieuw concept ontwikkeld dat uniek en nieuw is in de verswereld. Hiermee kunnen de klanten van Degens hun aanbod naar de consument verbreden, met maar één resultaat: meer omzet! Het versconcept bestaat uit een marinade die gebruikt kan worden in stoommaaltijden en in 7 minuten magnetron de volledige maaltijd een intense smaak geeft. Een smaakvolle opdracht waar we een passend concept voor bedachten!

Stomen anno nu

Trend vertaalde het versconcept naar ‘Stomen anno nu’ en met de door Degens aangeleverde marinades (in 4 smaken) en de begeleidende recepten ging Trend aan de slag. Trend ontwikkelde 3 verschillende concepten, uitgewerkt in kleurenschetsen en dummy’s. Na de presentatie bij Degens was het afwachten... Welk conceptvoorstel gaat het worden?

And the winner is...

... conceptvoorstel nummer 3! Dit concept bestaat uit een bruine koker die door de regiovertegenwoordigers gemakkelijk mee op pad te nemen is met daarin een bijzondere informatiefolder met de 4 proefzakjes marinade en bijbehorende recepten. In het ontwerp hebben we continu de kernwaarden van Degens in het achterhoofd gehouden; ambacht gecombineerd met innovatie. Tevens voegden we handige tips en tricks toe hoe de klanten van Degens het concept gemakkelijk kunnen vertalen naar de winkelvloer.



Kortom, een concept met omzetpotentie. Voor de klant én voor Degens, want de eerste reacties waren zeer positief. Laat de bestellingen maar binnenstromen!