Een dagje Paauwe

Interieur Paauwe heeft alles in huis voor een geslaagd dagje uit. Het bedrijf  biedt maar liefst 10.000 m2 woonplezier. In de bijzondere showroom vindt men de laatste collecties van vrijwel alle toonaangevende kwaliteitsmerken in diverse stijlen. Toch bleek de weg naar het Zeeuwse interieurbedrijf voor velen net iets te ver. Hierop bedacht Trend de campagne ‘Dagje Paauwe’. 

Tijd voor actie

In de campagne staat Interieur Paauwe natuurlijk centraal. De interieurwinkel biedt sinds kort onderdak aan het nieuwste Hülsta Design Center in Nederland. Om dit te vieren bedachten we verschillende acties, waaronder de Hülsta inruilactie. We ontwikkelden een direct mailing voor de vaste klanten van Paauwe. Daarnaast zijn we voor vijf weken een printcampagne gestart in dagbladen en huis-aan-huisbladen in een straal van 100 km rondom Zonnemaire.

Zonnemaire is de moeite waard


In de campagne zetten we eveneens Zonnemarie op de kaart. Letterlijk, we ontwikkelden namelijk een menukaart, waarop we laten zien dat een bezoek aan Zonnemarie meer dan de moeite waard is. Een ook in de printcampagnes wordt Zonnemaire neergezet als het toeristisch hart van Zeeland. We doen suggesties op onder meer culinair, cultureel en historisch gebied.

Na een bezoek aan Interieur Paauwe kan men bijvoorbeeld heerlijk eten bij Brasserie de Vierbannen en de dag wordt helemaal compleet na een bezoek aan deltapark Neeltje Jans en het Stadhuismuseum in Zierikzee. Een dagje Paauwe staat niet alleen garant voor een interieur opknapper, bezoekers zijn zelf ook weer helemaal als nieuw.

Een zetje in de juiste richting



Men kan niet meer om Interieur Paauwe heen, want we geven nog een extra zetje in de juiste richting. Wie via Bruinisse naar Zonnemaire rijdt, komt namelijk een mobiel reclamebord tegen ‘Welkom in de wereld van Paauwe’. Hierbij geven we aan dat automobilisten nog maar 15 minuten verwijderd zijn van de mooiste showroom van Zeeland. Daar gaat toch niemand aan voorbij?