Beleving

Binnen de foodsector speelt beleving en dan met name smaakbeleving een steeds belangrijkere rol. Hierbij draait het om begrippen als puur, dichtbij de bron en kleurrijk. Natuurlijk spelen de producten van Intertaste, zoals kruiden en sauzen, een belangrijke rol. Maar het bedrijf wil ook qua uitstraling inspelen op de smaakbeleving. Daarom ontwierp Trend een nieuwe beursstand die aansluit bij de ‘eisen’ van de hedendaagse foodbeleving.
 

Van ruwe schets tot spraakmakend standontwerp

Trend kreeg alle vrijheid voor het ontwerp. Uiteraard rekening houdend met de wensen van Intertaste. We zijn letterlijk aan de tekentafel begonnen. Wat begon met een ruwe schets resulteerde in een opvallende, eigentijdse beursstand. Hierbij hebben we ook de nodige communicatiemiddelen ontwikkeld, zoals naamlabels, een brochure en presentatiemoodborden.

Dedicated to taste

We bedachten het concept ‘Dedicated to taste’, waarbij we Intertaste positioneren als een toegewijd en persoonlijk bedrijf. Om in het concept ‘van bron tot bord’ te blijven fotografeerden we de medewerkers en hun dagelijkse bezigheden. Deze foto’s zijn geïnspireerd op reeds bestaande fotografie van Intertaste vestigingen in het buitenland.

Intertaste = mensen

Het idee: Intertaste is Famke die met volledige nauwkeurigheid de perfecte coating bepaald voor nootjes. Intertaste is Marc die origines uitpluist om advies te kunnen geven over de specifieke karakters van kruiden en specerijen. Op deze manier presenteren we de verschillende kernwaarden van de mensen en dus Intertaste, vertaald in benefits voor de klant: een puur en duurzaam product, tegen de juiste prijs en leveringscondities. Met andere woorden: de beursstand bevat alle ingrediënten voor een hedendaagse foodbeleving.