Kiremko-header

Techniek en uitstraling

De website moet laten zien dat Kiremko marktleider is op het gebied van proceslijnen in de aardappelverwerkende industrie. Geen kleine jongen, maar een internationaal opererend bedrijf met dito aanpak. Daarnaast ontbrak het in de oude website aan informatie. Bij Kiremko zit een leger aan technische vakmensen die zelf de machines engineeren, produceren en ontwikkelen. Die jarenlange kennis brengen we online, per proceslijn, aan de bezoekers over. Iets waar Kiremko zich mee onderscheidt ten opzichte van de concurrent en potentiële klanten over de streep trekt om hun custom made vraag bij hen neer te leggen.

Enthousiasme

Vol enthousiasme werd de website steeds uitgebreider en hielden we oog voor de gebruiksvriendelijkheid in de navigatie. Na bespreken van designs, het bouwen en testen van de website stond de website inhoudelijk gezien nog steeds op ‘blanco’. In een nauwe samenwerking met de communicatiedame van Kiremko vulde we stap voor stap de website met content. Al toewerkende naar een belangrijke beurs ontwikkelde we parallel aan de website nog een aantal digitale uitnodigingen met aanmeldsysteem om de klanten en relaties van Kiremko vast kennis te laten maken met de vernieuwde online uitstraling van Kiremko.

Advertentiecampagne met een smile

Bij livegang van de website ontstond ook de behoefte om de jaarlijkse advertentiecampagne die Kiremko in diverse vakbladen voert in een nieuw schilletje te steken. Voortbordurend op het ‘we know how’ concept dat er al lag bedachten we een concept waarin we de aardappelen van Kiremko een ‘gevoel’ geven. Een eigenwijze twist aan de traditionele aardappel waar fotograaf Arno zijn lol mee op kon.