Sofa-header

Sofa voor arts en apotheek


De uitstraling was verouderd en paste niet meer bij de identiteit van het bedrijf. We ontwikkelden een nieuw logo waarmee de doelgroep direct wordt aangesproken. De nieuwe huisstijl hebben we inmiddels doorgevoerd op een aantal huisstijldragers, zoals het briefpapier, de visitekaartjes en de with compliment cards. Ook de signing van het pand en de beursstand worden voorzien van de nieuwe look.


 

Een pleister op de ‘wond’


Op de oude website hadden we tijdelijk een pleister geplakt, want die kon wel een oppepper gebruiken. De nieuwe website maakt in één klap duidelijk waar Sofa voor staat en wat het bedrijf voor de apotheekhoudende huisarts kan betekenen. Op deze manier draagt de website bij aan de ambities van Sofa om nog meer leden te werven.

Een eenduidige uitstraling 


Sofa biedt onder meer trainingen en cursussen voor apotheekhoudende huisartsen, onderhandelt met zorgverzekeraars, helpt bij de inrichting van de apotheek en zorgt voor de weekaflevering van geneesmiddelen. Dit laatstgenoemde vindt plaats via De 5 Sterren Apotheek (eveneens onderdeel van SAH). Ook hiervoor mocht Trend een nieuwe huisstijl en website ontwikkelen. We maakten een vergelijkbaar ontwerp, voor een eenduidige uitstraling en herkenning bij de doelgroep.