Versselect-header

Op scherp

We namen de bestaande marketingcommunicatie-uitingen onder de loep en in een aantal sessies, waar we aardig op scherp werden gesteld, zorgden we ervoor dat met behoud van het huidige logo de dagelijkse communicatie naar klanten weer sexy én effectief is geworden. De leaflets met week- en dagaanbiedingen ondergingen een complete restyling met prikkelende teksten en een geheel vernieuwde fotografie van de eigen producten.

Niet alleen de producten van Versselect liggen nu te stralen in de kratten die elke dag naar klanten worden gebracht, het leaflet met de aanbiedingen springt er bovenuit.

Vers van de pers

Na het uitschrijven van een plan van aanpak met dito middelen pakken we stap voor stap, in een reclameabonnement, alles op. Tegelijk met het restylen van de leaflets ontwikkelen we ook een e-mailnieuwsbriefmodule waarin Versselect zelf gericht naar klanten de dag- en weekaanbiedingen en overige belangrijke seizoens en/of nieuwe producten kan communiceren. Niet alleen halen ze veel uit de achterliggende statistieken: wie opent de nieuwsbrief, welk artikel wordt het meeste gelezen en hoeveel wordt er doorgeklikt naar de website, met dit online middel wordt de marketingcommunicatie ook weer naar een hoger plan getild. En we creëren meer traffic naar de webshop.

Online bestellen

De webshop moet het centrale punt worden van alle bestellingen bij Versselect. Daar waar nu nog veel op de traditionele manier wordt besteld (telefoon, fax en e-mail), werken we momenteel aan een direct mailing om klanten van Versselect te overtuigen van het gemak van online bestellen en de voordelen die dit voor ze oplevert. Als we ze eenmaal op de website hebben, moeten we er natuurlijk voor zorgen dat ze daar ook blijven, dus is de volgende stap in het plan van aanpak het restylen van de website en zorgen voor een betere doorstroom naar het welbekende winkelwagentje.