Ville-header

Ville versus Halk

Ondanks dat beide bedrijven een andere tak van sport bedrijven: Ville specialist in de metaalindustrie en Halk in producten van industriële weegsystemen, komen ze qua vraag vrij overeen. Beiden hebben de behoefte om zich online beter te presenteren en positioneren. Met dien verschil dat voor Ville een nieuwe website de klant moet bevestigen in de samenwerking met Ville. En voor Halk de website actief onderdeel van de verkoop moet worden. Halk wil zich beter profileren op de markt van industriële weegsystemen. En een eigen, goed ingerichte en SEO-vriendelijke website zal bijdragen aan het vindbaar maken van Halk als producent én verkoper van de weegsystemen.

Omdat de twee bedrijven in de praktijk in één adem genoemd worden en ze voor elkaar werken, gebruiken we eenzelfde template voor de nieuwe website. Uiteraard wel met eigen identiteit en bijpassende content. De mensen staan centraal en er is voldoende ruimte om de technische specificaties en knowhow van beide bedrijven naar voren te laten komen. Met goed ingerichte Google Analytics achter de website houden we in de gaten hoe bezoekers zich gedragen en of ze op de door ons gewenste call to action pagina’s komen. Maar er kan er maar een de eerste zijn, Ville is reeds online, aan Halk wordt hard gewerkt.

Jubilieum: 60 jaar!

Met een 60-jarig bestaan in aantocht moet er een feestje gevierd worden. Daar weten ze bij Ville wel raad mee. Een verrassende uitnodiging moet genodigde doen inzien dat dit feestje een must is om bij aanwezig te zijn. We ontwikkelden een kokertje met daarin een, uiteraard metalen, opener met de uitnodiging eraan. Dresscode tenue de ‘Ville’ moet ervoor zorgen dat iedereen niet alleen met een smile op zijn gezicht de uitnodiging leest maar feestelijk het 60-jarig jubileum viert met Ville. Proost!