Nieuwe huisstijl

Met bovenstaand verhaal klopte Ron bij ons aan. Jarenlang werkte hij voor gerenommeerde makelaarskantoren, maar vanaf nu wil hij makelen op zijn eigen manier. De geboren en getogen Hoeksche Waarder gooide het roer om en startte een eigen bedrijf. Trend ontwikkelde een nieuw logo en huisstijl en verzorgde het briefpapier, de enveloppen en het visitekaartje. De naam is afgeleid van de vestigingsplaats, namelijk de Westmolen in Mijnsheerenland. Belangrijk was vooral ook het Hoeksche Waardse tintje. Ron heeft jarenlang buiten de Hoeksche Waard gewerkt als makelaar. Met zijn eigen bedrijf wil hij zich voornamelijk richten op de regio waar zijn roots liggen.


 

Ludieke campagne

Als startende ondernemer kun je zeker in het begin wel wat extra aandacht gebruiken. Daarom bedachten wij een ludieke campagne. Anders dan anders, zoals het Ron betaamt. Geen enkele makelaar ging hem voor. Voor de lokale krant ‘Het Kompas’ hebben wij ABC-oortjes ontwikkeld, in combinatie met een eenmalige advertentiepagina ter introductie. De oortjes bestaan uit het complete alfabet, waarbij elke letter het begin vormt van een steekwoord of zin, die van toepassing is op Westmolen Makelaardij. Houd de komende periode het Kompas in de gaten. Wellicht zit er een oortje tussen waar u iets mee kunt!